خرید و مشاوره فنی: 33522095-026

علف تراش هیوندای مدل HP-4152

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
علف زن کوله ای هیوندای HP4152
  • علف زن کوله ای هیوندای HP4152
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

هر اندازه هم باغبان باتجربه و ماهری باشید، قطعاً به استفاده از ابزارهای موتوری مانند انواع علف زن نیاز پیدا می‌کنید. در این ‌میان بسیاری از باغبان‌ها برای تراشیدن گیاهان در ارتفاع علاقه دارند تا از علف زن کوله‌ای استفاده کنند. مانند علف زن هیوندای مدل HP-4152 که به سبک مدل‌های پشتی (کوله‌ای) طراحی شده و از قدرت موتوری بالا به ‌همراه قابلیت چهار کاره برخوردار است.

این دستگاه علف زن هیوندای تمام ایده‌آل‌ها از شرایط کار یک دستگاه علف تراش چند کاره از نوع کوله‌ای را دارد. خصوصاً که بر روی شاسی پشتی با امکان تنظیم گودی کمر طراحی شده و از نظر قابلیت‌های ارگونومیک در جمع بهترین‌های بازار قرار دارد. از این دستگاه علف تراش بنزینی می‌توانید در هر نوع فعالیت باغبانی استفاده کنید.

علف چین هیوندای مدل 4152، بنزینی

مشخصات فنی علف زن هیوندای مدل HP-4152

هیوندای مدل HP-4152 یک دستگاه علف تراش از نوع پشتی است که با قابلیت‌های فنی برجسته و دست باز طراحی شده ‌است. هیوندای برای ساخت این دستگاه از موتور تک سیلندر بنزین سوز با عملکرد ۴ زمانه استفاده می‌کند. این موتور تنفس طبیعی و هوا خنک است که به شکل هندلی راه‌اندازی می‌شود. در عین ‌حال ظرفیت تک ‌سیلندر این موتور مقدار ۴۶ سی‌سی است که قادر است تا در نهایت سرعت ۳۶۰۰ دور بر دقیقه حداکثر قدرت ۲ اسب بخار را تولید نماید. شاسی کوله‌ای ارگونومیک با قابلیت تنظیم گودی کمر ویژگی برجسته این محصول است. از طرفی با فنر ارتجاعی بلند از نوع چند کاره طراحی ‌شده است. لذا علاوه‌بر انواع تیغه‌های فولادین ۳، ۴ و الی ۴۰ پره می‌توان از توپی‌های فلزی و نایلونی و یا الحاقی اره زنجیری ۲۰ ۵ سانتی‌متری به ‌همراه شمشاد زن ۴۰ سانتی‌متری برای کوپل شدن به این دستگاه استفاده کرد. 

جدول مشخصات فنی علف زن هیوندای مدل HP-4152
نام محصولهیوندای مدل HP-4152
نوعکوله‌ای
وزن10.8 کیلوگرم
نوع موتورتک سیلندر و ۴ زمانه
ظرفیت موتور۴۶ سی‌سی
نوع سوختبنزینی
قدرت موتور۲ اسب بخار
راه‌اندازیهندلی
حداکثر سرعت۳۶۰۰ دور بر دقیقه
نوع دستهفرمانی
ویژگی‌هابدنه ارگونومیک، قابلیت تنظیم گودی کمر، گواهینامه استاندارد CE، قابلیت چهار کاره با کوپل شدن اره زنجیری و شمشاد زن و توپی و تیغه علف زن
اقلام همراهتیغه سه پره، توپی نایلونی

کاربردهای علف تراش هیوندای مدل HP-4152

علف تراش هیوندای مدل HP-4152 دستگاه با شاسی کوله‌ای است که قرار است تا به مانند یک کوله‌پشتی بر دوش اپراتور سوار شده و همراه او در هر مکانی جابجا شود. ازاین‌رو دستگاه پیش رو در جمع مانورپذیر ترین انواع علف تراش‌های بازار قرار دارد. از این دستگاه می‌توانید در تراشیدن گیاهان مرتفع، سرشاخه زنی، هرس کردن درختان و حتی چمن‌زنی و دروی محصولات و… استفاده کنید. خصوصاً که با بهره‌مندی از قابلیت چند کاره از امکان بریدن شاخه قطور درختان با الحاقی اره زنجیری به ‌همراه مرتب کردن فضای سبز از طریق کوپل شدن الحاقی شمشاد زن برخوردار است.

قیمت علف تراش هیوندای مدل HP-4152

این دستگاه ساخت برند هیوندای است که از دیرباز در جمع برندهای مطرح عرصه جهانی قرار دارد. هیوندای موتورساز قهار و توانمندی است که همواره توانسته تا موتورهای کوچک و بنزین سوز کارآمدی را طراحی کرده و برای ساخت ابزارهای خوش‌ دست موتوری از آنها استفاده کند. البته قیمت محصولات هیوندای در جمع بالانشین‌های بازار قرار دارد. قیمت علف تراش کوله‌ای هیوندای  مدل HP-4152 در کلاس مدل‌های بالا رده بازار قرار می‌گیرد؛ اما به لطف طراحی ۴ کاره و استفاده از موتور خوش نفس و قطعات فنی مرغوب از بهترین‌های بازار است.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: