خرید و مشاوره فنی: 33522095-026

علف زن چهار کاره هیوندای مدل BM-1554

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
علف تراش بنزینی چهار کاره هیوندای، BM-1554
  • علف تراش بنزینی چهار کاره هیوندای، BM-1554
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

دیگر وقت آن نیست که در باغبانی ساعت‌ها با استفاده از ابزارهای دستی خودتان را خسته کنید، بلکه لازم است تا آگاهانه از ماشین‌های موتوری از قبیل انواع علف زن بهره‌مند شوید. در این‌ میان اگر به ‌دنبال بهترین‌های بازار هستید، تهیه محصولات علف زن هیوندای پیشنهاد مناسبی است. مانند علف زن هیوندای مدل BM-1554 که از سری دستگاه‌های چهار کاره با قابلیت کوپل شدن تیغه علف زنی، توپی، شمشاد زنی و اره زنجیری است.

این دستگاه با الگوی علف زن دوشی و قابلیت‌های کاملاً ارگونومیک طراحی ‌شده است که قادر است تا برای عموم فعالیت‌های باغبانی و حتی بریدن شاخه قطور درختان مورد استفاده قرار بگیرد. خصوصاً که با امکان چند کاره بودن یکی از دست بازترین و کاربردی‌ترین انواع علف تراش بازار است.

علف زن هیوندای چهار کارهعلف زن هیوندای مدل BM-1554

مشخصات فنی علف زن هیوندای مدل BM-1554

هیوندای مدل BM-1554 دستگاه علفتراش دوشی است که با قابلیت‌های چند کاره طراحی شده ‌است. هیوندای برای ساخت این دستگاه از موتور تک سیلندر با عملکرد دو زمانه به ظرفیت ۳۲ سی‌سی با کارکرد هوا خنک و تنفس طبیعی استفاده کرده ‌است. حداکثر سرعت قابل دستیابی این موتور نیز ۳۲۰۰ دور در دقیقه است که در این ‌سرعت قادر است تا قدرتی معادل 1.5 اسب بخار را تولید نماید.

طراحی ارگونومیک با جانمایی دو دسته دوچرخه‌ای و قابلیت تنظیم ارتفاع از دیگر ویژگی‌های فنی علف تراش هیوندای مدل BM-1554 هستند. این دستگاه از نوع ۴ کاره است و برای کارکرد آن می‌توانید از توپی نخ نایلونی ۶ سانتی‌متری به ‌همراه تیغه سه پره و الحاقی اره زنجیری ۲۵ سانتی‌متری و یا الحاقی شمشاد زن ۴۰ سانتی‌متری استفاده کنید. کل وزن این علف تراش چهار کاره 6.3 کیلوگرم است که برای طراحی و کاربرد آن ارگونومیک این محصول شرایط طراحی و کارکرد کاملاً ایده‌آلی محسوب می‌شود.

جدول مشخصات فنی علف تراش هیوندای مدل BM-1554
نام محصولهیوندای مدل BM-1554
نوعدوشی چند کاره
وزن6.3 کیلوگرم
نوع موتورتک سیلندر و ۲ زمانه
ظرفیت موتور۳۲ سی‌سی
نوع سوختبنزینی، ترکیبی
قدرت موتور1.5 اسب بخار
راه‌اندازهندلی
حداکثر سرعت3000 دور بر دقیقه
نوع دستهدوچرخه‌ای با قابلیت تنظیم ارتفاع
ویژگی‌هابدنه ارگونومیک، قابلیت کوپل شدن الحاقی شمشاد زنی و اره موتوری، سیستم استارت سریع و آسان، بدنه آویز قابل تنظیم، گواهینامه استاندارد CE اروپا
اقلام همراهتیغه فلزی سه پره و توپی نخ نایلونی

کاربردهای علف زن هیوندای مدل BM-1554

علف تراش هیوندای مدل BM-1554 از دست بازترین دستگاه‌های موجود در بازار است. هیوندای این علف تراش دوشی را کاملاً ارگونومیک طراحی کرده ‌است که به لطف بهره‌مندی از توپی‌ها قابلیت حاشیه زنی و چمن‌زنی و علف تراشی را دارد. از طرفی با امکان کوپل شدن الحاقی‌های اره زنجیری و یا شمشاد زنی محصول ایده‌آلی برای هرس کردن درختان باغ و مرتب کردن فضای سبز هستند. ازاین‌رو علفتراش هیوندای مدل BM-1554 را محصول میان رده، سبک ‌وزن، ارگونومیک و دست باز با قابلیت‌های کاربردی متنوع برند کره‌ای معرفی می‌کنیم.

قیمت علف زن هیوندای مدل BM-1554

هیوندای از قدیمی‌ترین و برجسته‌ترین برندهای بازار است. این شرکت کره‌ای دست توانمندی در ساخت موتورهای سبک و بنزین سوز دارد و از این مهارت خود برای طراحی بهترین دستگاه‌های موتوری باغبانی خصوصاً انواع علف تراش استفاده کرده ‌است که در جمع محصولات بالانشین بازار هستند. قیمت علف زن هیوندای مدل BM-1554 در جمع مدل‌های میان رده از نوع دستگاه‌های چند کاره قرار دارد که قیمت آن به نسبت کارایی و کیفیت ساخت مناسب است و ارزش خرید بالایی دارد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: