خرید و مشاوره فنی: 33522095-026

الحاقی شمشاد زن علف زن

الحاقی شمشادزن علف زن

      مرتب‌سازی محصولات:

    • پیش‌فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • جدید‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدیدترین
    الحاقی شمشاد زن علف تراش 9 خار شفت 26

    الحاقی شمشاد زن کشاورز صنعت مدل AHE06

    9 خار، قطر شفت 26، ساخت کشور چین

    5

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    فهرست مطالب

    مرتب بودن باغ و بوستان موضوع جدی است که برای هر نوع فضای سبز در خانه‌ها و یا محوطه ساختمان‌ها و حتی بوستان‌های شهری الزامی است. باغبان‌ها می‌دانند که هرس کردن منظم شمشادها تا چه اندازه دشوار است. البته هم اکنون می‌توانند تا از ایده الحاقی علف زن با عنوان الحاقی شمشاد زن علف زن استفاده کنند. این وسیله‌ی کاربردی بر روی دستگاه علف تراش نصب می‌گردد و امکانات متنوعی را در اختیار ما می‌گذارد.

    الحاقی شمشاد زن علف تراش یکی از کاربردی ترین الحاقی‌ها است که برای کوپل شدن ساده با انواع علف زن‌های دوشی و یا پشتی طراحی شده است.  این الحاقی با طراحی تیغه‌های دندانه دار بر روی هم به مانند شمشاد زن‌های موتوری ساخته شده است.  اگر چه طول تیغه‌های شمشاد زنی این الحاقی کوچک است، اما می‌توانند کارایی در ابعاد شمشاد زن‌های موتوری را داشته باشند.  خصوصا که در استفاده از این الحاقی‌ها قدرت مانور بالا اهرم بلند علف زن‌ها در اختیار دارید.

    مشخصات فنی شمشاد زن علف زن

    الحاقی شمشاد زن علف تراش در طراحی تمام مکانیکی با قرار گرفتن دو عد تیغه دندانه دار بر روی هم ساخته شده است که از این دو تنها یکی از تیغه‌ها به روی تیغه دیگر با سرعت می‌لغزد.  در اثر این لغزش شاخه‌های شمشاد در میان دندانه‌ها گیر افتاده و بریده می‌شوند.

    طول تیغه الحاقی هرس شمشاد به نسبت از شمشاد زن‌های موتوری کوچکتر است و مقدار آن فقط 28 سانتی متر است.  همچنین برای کوپل شدن بر روی محور علف چین دارای شفت 9 خار هستند.  متریال ساخت تیغه‌های دندانه دار این الحاقی نیز از آلیاژ فولادین ضد زنگ و مقاوم برای کار کردن طولانی برش شاخه درختان است.

    الحاقی شمشاد زن علف زن

    کاربردهای الحاقی هرس شمشاد علف تراش

    الحاقی شمشاد زن علف زن برای کار در بوستان‌ها طراحی شده است.  این الحاقی هرس شمشاد با بهره‌مندی از تیغه‌های دندانه دار به راحتی قادر است تا حجم انبوه از شاخه‌های متراکم بوته‌ها را تراشیده و سطح یکدست و منظمی را ایجاد کند.  به این ترتیب می‌توانیم برای هرس کردن منظم و شکل پذیر بوته‌ها از این الحاقی استفاده کنیم.

    کاربردهای الحاقی شمشاد زن علف تراش برای کار کردن با هر دو مدل علف زن دوشی و یا پشتی است.  نوع کوپل شدن ساده روش کار با این الحاقی را ساده کرده است.  در عین حال همراه با محور بلند علف چین‌ها از قدرت مانور عالی برای تراشیدن بوته‌های بلند و یا بوته‌های متراکم و حتی کار در ارتفاع درختان را دارد.  از الحاقی شمشاد زن علف زن می‌توانید برای منظم کردن محیط باغ و بوستان در خانه‌های ویلایی،  بوستان‌های شهری،  فضایی سبز کنار خیابان‌ها و یا فضایی سبز ساختمانی و...  استفاده کنید.

    مشخصات فنی الحاقی شمشاد زن علف تراش
    طول تیغه28 سانتیمتر
    قطر محور26 میلی متر
    تعداد خار9 خار
    کاربردهرس کردن بوته‌های متراکم در فضایی سبز خانه باغ‌ها و یا بوستان‌های شهری

    قیمت انواع شمشاد زن علف تراش

    قیمت الحاقی شمشاد زن علف تراش با در نظر گرفتن فاکتورهایی گوناگون از جمله طول تیغه،  نوع طراحی کوپلینگ،  قدرت عملیاتی و نوع تعداد خار و...  محاسبه می‌شود.  در عین حال همواره نام و نشان برند سازنده در تعیین قیمت این الحاقی‌ها نیز تاثیر گذار است.  در نگاه کلی قیمت الحاقی هرس شمشاد بسیار کمتر از مدل های موتوری است و برای کار کردن با آن کافی است تا دستگاه علف چین موتوری با قدرت مناسب را در اختیار داشته باشید. در این صورت همراه با صرف هزینه کم جهت خرید یک الحاقی ساده شمشاد زنی می‌توانید از قدرت مانور عالی این دستگاه برای منظم شدن فضاهای باغ و بوستان استفاده کنید.

    الحاقی شمشادزن علف زن

    نحوه نصب الحاقی هرس شمشاد علف زن

    روش نصب الحاقی شمشاد زن علف زن ساده است و کافی در هنگام خرید آن به برخی از جزئیات فنی از قبیل قطر محور و تعداد خار‌ها توجه کنید.

    قطر محور الحاقی باید با اندازه محور در دستگاه علف چین همخوانی داشته باشد تا بتوانید به راحتی از کوپلینگ شدن الحاقی در محور علف تراشی استفاده کنید.  البته لازم است تا تعداد خارها در الحاقی و محور دستگاه نیز یک اندازه باشند.  منظور از خار همان دندانه‌های تعبیه شده در محور و کوپلینگ الحاقی شمشاد زن علف زنی است.  پس از قرار گرفتن محور دستگاه داخل کوپلینگ الحاقی به راحتی قادر هستید تا با استفاده از یک مهره مراحل نصب شمشاد زن به روی علف تراش را کامل کنید.

    • الحاقی شمشاد زن حین کار لرزش زیادی دارد، علت چیست؟

      این لرزش زیاد احتمالا به علت نصب نامناسب است و توصیه می‌کنیم که مراحل نصب را دقیق رعایت کنید.

    • علت ضربات کوبنده حین کار با الحاقی شمشاد زن چیست؟

      این ضربات کوبنده به حالتی که گویا الحاقی از جای خود در حال خارج شدن است به علت شکسته شدن یک یا چند خار داخل کوپلینگ محور علف تراش و یا الحاقی شمشاد زن است.

    • چرا شمشاد زن قابلیت کافی برای برش شاخه‌ها را ندارد و آنها را بیشتر له می‌کند؟

      له شدن شاخه‌ها در میان تیغه‌های الحاقی شمشاد زن به علت کند شدن دندانه‌های الحاقی است. در عین حال وقتی شاخه‌ای بزرگ میان تیغه‌ها گیر کرده باشد، روش کار الحاقی کند و ناقص انجام می‌شود.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: