خرید و مشاوره فنی: 33522095-026

انواع الحاقی علف زن

انواع الحاقی علف زن

    مرتب‌سازی محصولات:

  • پیش‌فرض
  • ارزان‌ترین
  • گران‌ترین
  • جدید‌ترین
  • پرفروش‌ترین
  • پربازدیدترین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

فهرست مطالب

انواع علف زن تحولی بزرگ در باغبانی و کشاورزی مدرن هستند. با استفاده از این این دستگاه‌ها و به ‌کار بردن الحاقی مناسب می‌توانید طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های سنگین باغبانی و حتی کشاورزی را انجام دهید. انواع الحاقی داس موتوری ابداع شده ‌است که به‌ راحتی با محور قدرتمند دستگاه کوپل شود و قادر به انجام حجم سنگینی از عموم کارهای باغبانی هستند.

الحاقی علف تراش نوعی ابزار است که مخصوص نصب شدن بر روی دستگاه‌های هرس علف طراحی شده ‌است. در این علف چین‌ بخش انتهایی به شکل انعطاف‌پذیری ساخته ‌شده که می‌توانیم به‌ راحتی تیغه‌ را جدا کرده و از انواع الحاقی استفاده کنیم.

انواع الحاقی علف تراش

البته منظور از الحاقی علف زن لزوماً ابزارهای تراشیدن علف‌ها و گیاهان نیستند، بلکه قرار است تا با این الحاقی‌ها طیف بزرگی از فعالیت‌های باغبانی را انجام بدهیم. فهرست انواع الحاقی علف تراش به ‌قرار زیر است.

الحاقی شمشاد زن علف زن

الحاقی شمشاد زن علف تراش از جمله کاربردی‌ترین انواع الحاقی‌ها است که در باغبانی و بوستان‌های شهری و یا خانه باغ‌ها و... کاربرد گسترده‌ای دارد. این الحاقی علف چین به مانند تیغه شمشاد زن‌های موتوری طراحی ‌شده است. دو تیغه دندانه‌دار اره‌ای شکل دارد که بر روی ‌هم با سرعت بالا حرکت می‌کنند و سرشاخه‌های درختچه‌ها مانند شمشادها را می‌تراشند. طول تیغه معمولاً کوتاه‌تر از شمشاد زن‌های موتوری است.

الحاقی شمشاد زن علف زن

الحاقی پمپ آب علف زن

این الحاقی علف تراش یک نوع پمپ گریز از مرکز کوچک با پروانه ماردونی شکل است که در قاب حلزونی جانمایی شده‌ است. محور دستگاه به بخش پروانه این الحاقی کوپل می‌شود و حین چرخش، این پروانه را با سرعت بالا به حرکت در می‌آورند. تمامی بخش‌های الحاقی پمپ آب علف زن، مکانیکی است که پس ‌از کوپل شدن با محور دستگاه و سرعت بالای پروانه توانایی ایجاد مکش و پمپاژ حجم قابل ‌توجه آب را دارد. قاعدتاً نمی‌توانیم از این پمپ، به‌ جای پمپ‌های آب حرفه‌ای و دبی بالا استفاده کنیم. اما در برخی شرایط مانند تخلیه مانداب‌ها، آبیاری مقطعی مزارع و باغ‌ها و یا بوستان‌های کوچک برای جابجایی آب از سطح جویبارها و نهرها مناسب هستند.

الحاقی پمپ آب علف زن

الحاقی شخم زن علف زن 

الحاقی شخم زن داس موتوری یکی از جذاب‌ترین و در عین ‌حال کاربردی‌ترین‌ها به شمار می‌رود. این قطعه شبیه به یک کولتیواتور کوچک با تیغه‌های فلزی به مانند بیل‌های کوچک خاک‌ورزی طراحی‌ شده است. وقتی الحاقی وجین کن را به دستگاه متصل می‌کنید، درست مانند یک کولتیواتور سطح نرم خاک را شکافته و زیر و رو می‌کند. این الحاقی داس موتوری مناسب خاک‌ورزی در باغچه‌های کوچک و یا خاک‌ورزی محیط باغ و بوستان‌های خانگی و شهری است.

الحاقی شخم زن علف زن

الحاقی دروگر علف زن 

الحاقی گندم جمع کن یا همان دروگر داس موتوری از ساده‌ترین الحاقی‌ قابل نصب بر روی دستگاه می‌باشد. این الحاقی برای جایگزینی به ‌جای تیغه‌های علفتراش طراحی نشده است؛ بلکه در کنار تیغه‌ها قرار می‌گیرد تا پس ‌از تراشیده شدن علف ها، آنها را منظم و مرتب جمع‌آوری کند.

الحاقی علف جمع کن یک صفحه فلزی بزرگ اما سبک است که بر روی یک قاب توری مانند نصب شده و پشت به تیغه دستگاه بر روی محور شاسی دستگاه نصب می‌شود. وقتی با دستگاه در حین تراشیدن علف‌ها هستید، این الحاقی مانع از پرتاب علف‌های تراشیده خواهد شد و آنها را منظم جمع‌آوری می‌کند. ایده‌ای که کاملاً مناسب درو کردن محصولات زراعی مانند گندم، یونجه و... است.

الحاقی دروگر علف زن

الحاقی شیکر علف زن

اگر برای برداشت گردو، بادام، پسته و چنین محصولاتی با مشکل ارتفاع بلند درختان و تعداد زیاد میوه‌ها روبرو هستید، می‌توانید از الحاقی شیکر برای برداشت محصول استفاده کنید. این الحاقی علف چین از ایده‌های جذاب با طراحی ساده به شکل قلابی برای برداشت محصول از شاخه‌های بلند درختان مانند گردو و یا بادام بوجود آمده است. کارکرد شیکر بدین صورت است که به محور دستگاه متصل شده و در بخش قلاب مانند خود ارتعاش قدرتمند با دامنه کوتاه تولید می‌کند که کاملاً مناسب برداشت محصولاتی مانند گردو و بادام است.

الحاقی شیکر علف زن

الحاقی چای چین علفتراش

الحاقی چای چین علفتراش با استفاده از تیغه‌ای محوری شکل مناسب برداشت برگ‌های سبز بوته‌های چای و یا هر گیاه بوته‌ای شکل طراحی‌ شده است و عموماً مناسب نصب بر روی مدل کوله‌پشتی است. محور فنری علفتراش کوله‌ای به محور تیغه بلند این الحاقی متصل می‌شود و با حرکت الحاقی بر روی بوته، برگ‌ها در میان تیغه‌های برنده دستگاه گیر کرده و به ‌راحتی بریده می‌شوند. الحاقی چای چین علفتراش طراحی ساده‌ای دارد و می‌تواند به‌ سرعت تمامی برگ‌های هر بوته چای را به ‌طور کامل بتراشد.

الحاقی چای چین علفتراش

الحاقی اره سرشاخه زن علفتراش

باغبان‌های باتجربه از اهمیت هرس کردن درختان اطلاع دارند و می‌دانند که سرشاخه زنی درختان باغ و بوستان تا چه اندازه فعالیت دشوار، زمان‌بر و حتی خطرناکی است. همه‌ی باغبان‌ها به اره موتوری‌های سبک و خوش‌ دست برای تراشیدن و قطع کردن سریع و منظم شاخه‌ها و سرشاخه‌ها نیاز دارند. الحاقی اره سرشاخه زن علفتراش برای تراشیدن شاخه‌ی نازک درختان باغ طراحی ‌شده است و به مانند یک اره زنجیری تمام ‌عیار قادر است نازک‌ترین سرشاخه‌ها تا قطورترین شاخه‌ها را به ‌سرعت قطع کند.

این الحاقی علف چین به مانند اره زنجیری‌ها با استفاده از تیغه‌ای کوچک و زنجیر برنده طراحی ‌شده است و با نصب شدن بر روی محور بلند علف زن‌ها قدرت مانور بالایی برای تراشیدن سرشاخه‌ها در ارتفاع بلند درختان باغ دارد.

الحاقی اره سرشاخه زن علفتراش

قیمت انواع الحاقی علفتراش 

قیمت الحاقی علف زن با در نظر گرفتن نوع الحاقی متفاوت است. برخی الحاقی‌‌ها مانند اره زنجیری و یا شخم زن با استفاده از بخش‌های متعدد مکانیکی مونتاژ شده‌اند و قاعدتاً قیمت آنها بسیار بالاتر از الحاقی‌های ساده مانند دروگر علف چین است. از طرفی کیفیت ساخت، اندازه و قابلیت الحاقی‌ها برای کوپل شدن با انواع علف چین‌ها در قیمت آنها نیز تأثیرگذار است. با این ‌وجود تهیه دستگاه‌ها با تمام این الحاقی‌ها ایده‌ی کاملاً اقتصادی است. 

الحاقی علف زن

 

  • از الحاقی‌های علف زن دوشی و پشتی می‌توان به ‌جای یکدیگر استفاده کرد؟

    شرایط استفاده از الحاقی به نوع خار و قطر لوله علف زن بستگی دارد و لزوماً میان مدل‌های دوشی و پشتی تفاوتی وجود ندارد، تفاوت اصلی در مارک دستگاه می‌باشد.

  • دبی الحاقی پمپ الحاقی علف چین چه مقدار است؟

    دبی این پمپ‌ها متغیر است و با توجه به نوع پورت پمپ، اندازه محفظه مکش پمپ و سرعت و قدرت داس موتوری محاسبه می‌شود.

    مرتب‌سازی مقالات:

  • پیش‌فرض
  • جدید‌ترین
  • پربازدیدترین
  • بیشترین امتیاز

    جدید‌ترین مقالات:

مشاهده مقالات بیشتر

دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: