خرید و مشاوره فنی: 33522095-026

تیغه اس کا ان 40 پر طلایی

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
تیغه اس کا ان 40 پره طلایی، کیفیت درجه یک
  • تیغه اس کا ان 40 پره طلایی، کیفیت درجه یک
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

بدون تردید انواع علف زن از جمله کاربردی‌ترین ادوات باغبانی و یا فضای سبز هستند که برای تراشیدن گیاهان و یا سرشاخه زنی تا هرس کردن درختان و حتی چندین نوع فعالیت دیگر کارایی دارند. در این ‌میان زمانی در کار با این دستگاه بهترین هستید که از تیغه علف زن مناسب تهیه کرده باشید. تیغه اس کا ان ۴۰ پره طلایی یکی از همین محصولات ساخت برند مطرح چینی SKN است. این تیغه علف زن اس کا ان با استفاده از فولاد سخت کاری شده و دندانه‌های بسیار تیز الماسه ساخته ‌شده است که در برش ساقه لطیف گیاهان باغ و بوستان تا بریدن شاخه قطور درختان و حتی دروی محصولات زراعی و… کارایی دارد. در عین ‌حال از این تیغه می‌توانید برای کوپل شدن بر روی انواع علف زن دوشی و یا پشتی استفاده و کنید.

تیغه علف تراش برند اس کا ان، نمونه 4پر طلایی

مشخصات فنی تیغه اس کا ان ۴۰ پره طلایی

تیغه اس کا ان ۴۰ پره طلایی محصولی برای کارهای حرفه‌ای در سطح فعالیت‌های باغبانی و یا آراستن فضای سبز تا دروی محصولات است. این تیغه از نوع دیسکی است و با استفاده از ۴۰ پره کاملاً تیز الماسه ساخته‌ شده است. متریال ساخت تیغه نیز از فولاد آلیاژ کروم بسیار مقاوم و پایداری است که خصوصیات ضد زنگ عالی دارد و تا سال‌ها بدون عیب برای تراشیدن گیاهان استفاده خواهد شد. قطر بیرونی این تیغه 25.5 سانتی‌متر است و در وسط آن یک حفره با قطر 2.54 سانتی‌متری تعبیه شده ‌است که برای کوپل شدن بر روی انواع دستگاه علف تراش مناسب است. برای ساخت این محصول از ورق فولادین به ضخامت 1.3 میلی‌متری استفاده ‌شده است که کاملاً محکم و مقاوم برای کارکردهای طولانی ‌مدت تراشیدن گیاهان کارایی دارد. 

جدول مشخصات فنی تیغه اس کا ان ۴۰ پره طلایی
نام محصولتیغه اس کا ان ۴۰ پره طلایی
برندSKN
کاربردتیغه علف تراش
تعداد پره۴۰ پره
جنسفولاد آلیاژی کروم کد SK-5
قطر کلی25.5 سانتی‌متر
قطر سوراخ مرکزی2.54 سانتی‌متر
ضخامت1.3 میلی‌متر

کاربردهای تیغه اس کا ان ۴۰ پره طلایی

این تیغه از نوع دیسکی با تعداد پره‌های زیاد است که از نظر کاربردی یک تیغه ایده‌آل برای برش شاخه‌ها و تراشیدن سرشاخه‌ها از جمله هرس کردن درختان است. در عین ‌حال برای برش منظم گیاهان مانند فعالیت‌های دروی محصولات نیز کارایی دارد.

قیمت تیغه اس کا ان ۴۰ پره طلایی

برند SKN از معتبرترین شرکت‌های چینی است که در زمینه انواع ابزارها و ادوات باغبانی فعالیت می‌کند. محصولات این برند به طراحی بر پایه متریال‌های مقاوم و کارایی بالا و در عین ‌حال قیمت کاملاً مناسب شناخته می‌شود. از این نظر باید قیمت تیغه اس کا ان ۴۰ پره طلایی را در فهرست تیغه علف تراش‌های اقتصادی اما ارزشمند بازار قرار دهیم.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: