خرید و مشاوره فنی: 33522095-026

اره موتوری رویال گاردن

اره موتوری رویال گاردن تیغه 50 سانت، بنزینی مشکلی رنگ

      مرتب‌سازی محصولات:

    • پیش‌فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • جدید‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدیدترین
    اره بنزینی 35 سانتیمتری رویال گاردن مدل RG5200

    اره بنزینی 35 سانتیمتری رویال گاردن

    طول تیغه و زنجیر 35 سانتیمتر، حجم موتور 52 سی سی، توان موتور 3 اسب بخار

    5

    اره موتوری 45 سانتیمتری رویال گاردن به صورت آکبند مدل RG5200

    اره زنجیری 45 سانتیمتری رویال گاردن

    طول تیغه 45 سانتیمتر (18 اینچ)، حجم موتور 52 سی سی، توان موتور 3 اسب بخار

    5

    اره زنجیری 50 سانتیمتری رویال گاردن با موتور 5200

    اره زنجیری 50 سانتیمتری رویال گاردن

    طول تیغه و زنجیر 50 سانتیمتر، حجم موتور 52 سی سی، توان موتور 3 اسب بخار

    5

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    فهرست مطالب

    در کار با چوب اعم از نجاری و یا باغبانی و جنگل‌داری تا تهیه الوارها و… به استفاده هدفمند از انواع اره موتوری نیاز دارید. در این ‌میان قطعاً علاقه دارید تا اره زنجیری از برندی معتبر و کاملاً خوش قیمت را تهیه کنید. برای این منظور تهیه انواع اره موتوری رویال گاردن را توصیه می‌کنیم.

    رویال گاردن از برندهای ریشه‌دار و قدیمی در صنعت تولید تجهیزات کشاورزی و باغبانی است. این برند در زمینه طراحی انواع اره زنجیری با ساطور در ابعاد گوناگون فعالیت می‌کند. خصوصاً که محصولات خود را به سفارش آمریکا ساخته و در طراحی و مونتاژ بخش‌های مختلف فنی اره‌های خود از قطعات با کیفیت و مرغوب استفاده کرده ‌است. کیفیت ساخت عالی، بهره‌مندی از طراحی ارگونومیک، کارکرد خوش‌ دست و البته قدرت موتوری بالا و قابلیت مانور در هر نوع شرایط چوب‌بری از جمله ویژگی‌های برجسته اره موتوری رویال گاردن هستند.

    اره زنجیری چینی برند رویال گاردن، مشکی رنگ ساطور درجه یک

    کاربرد اره بنزینی رویال گاردن

    رویال گاردن اره‌های زنجیری خود را به سفارش آمریکا و در سایزهای کاملاً کاربردی با استفاده از قطعات مرغوب و البته جان ‌سخت طراحی کرده ‌است. همگی انواع اره موتوری رویال گاردن دارای موتور دو زمانه و بنزین سوز هستند و برای طیف گسترده از فعالیت‌های چوب‌ بری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

    رویال گاردن برای ساخت این اره‌ها از زنجیر با طول گام 0.325 اینچ استفاده کرده ‌است که در برش سریع و تمیز هر نوع چوب خشک و تر کارایی دارد. با توجه به طول ساطور اره زنجیری رویال گاردن، از محصولات طراحی‌ شده این برند می‌توانید برای برش سرشاخه تا تنه درختان حین هرس کردن باغ و بوستان، قطع کردن شاخه خشک در باغبانی، فعالیت‌های متنوع نجاری، کارهای چوب‌بری و حتی فعالیت‌ها مانند آتش‌ نشانی و شرایط بحرانی و… استفاده کنید.

    اره درخت بر رویال گاردن، چینی، مشکی رنگ

    انواع مدل‌های اره بنزینی رویال گاردن

    رویال گاردن از جمله برندهای قدیمی چینی است که در زمینه طراحی انواع اره موتوری فعالیت می‌کند. محصولات این برند شامل انواع اره با قابلیت‌های کاربردی متنوع است که به ‌قرار زیر دسته ‌بندی می‌شوند.

    اره موتوری رویال گاردن 6000

    یک اره زنجیری قدرتمند با ساطور 50 سانتی محصول برند رویال گاردن است که مخصوص فعالیت‌های سنگین چوب‌بری طراحی ‌شده است. برای ساخت این محصول از موتور تک سیلندر دو زمانه به ظرفیت ۶۰ سی‌سی استفاده ‌شده است که می‌تواند قدرتی معادل 3.7 اسب بخار را تولید نماید. با این اره زنجیری رویال گاردن با ساطور بلند 0.5 متری برای برش عمیق هر نوع چوب کاملاً توانمند هستید.

    اره موتوری رویال گاردن RG5200

    رویال گاردن مدل RG5200 یک اره زنجیری خوش ‌دست با طراحی ساطور نسبتاً کوتاه ۳۵ سانتی‌متری است. این اره مخصوص فعالیت‌های باغبانی تا هرس شاخه درختان و قطع کردن شاخه‌های قطور و البته فعالیت‌های سبک نجاری طراحی ‌شده است. رویال گاردن برای ساخت این محصول خود از موتور تک سیلندر از نوع دو زمانه به ظرفیت ۵۲ سی‌سی و قدرت ۳ اسب بخار استفاده کرده ‌است. طراحی ارگونومیک با قابلیت کارکرد خوش ‌دست و مانور پذیر، ویژگی برجسته این محصول است.

    اره موتوری رویال گاردن مدل 5800

    رویال گاردن مدل 5800 یک اره با کارکرد متوسط از برند چینی است که برای ساخت آن از قطعات فنی مرغوب، جان ‌سخت و البته طراحی ارگونومیک و خوش دست استفاده ‌شده است. این محصول دارای موتور تک سیلندر بنزین سوز با عملکرد دو زمانه به ظرفیت 58 سی‌سی است که قادر است تا قدرتی معادل 3.7 اسب بخار را برای کارکرد مؤثر ساطور 0.5 متری دستگاه تولید نماید.

    اره موتوری رویال گاردن ۴۵ سانت

    یک اره زنجیری با طراحی متوسط و قابلیت به ‌کارگیری در طیف بزرگی از فعالیت‌های چوب‌ بری محصول رویال گاردن است. برای طراحی این دستگاه از ساطور به طول ۴۵ سانت و موتور تک سیلندر بنزین سوز با کارکرد هندلی به ‌همراه طراحی کاملاً ارگونومیک استفاده ‌شده است.

    اره زنجیری رویال گاردن تیغه 45 سانت

    ویژگی‌های اره درخت بر رویال گاردن

    رویال گاردن اره‌های زنجیری خود را با استفاده از قطعات فنی مرغوب و جان ‌سخت و برای عموم فعالیت‌های چوب‌بری طراحی کرده ‌است. برای ساخت این اره‌های زنجیری از موتور تک سیلندر با عملکرد دو زمانه طرح رویال تولز استفاده‌ شده است که با سرعت ۳۶۰۰ دور بر دقیقه فعالیت می‌کند. البته با توجه به طول ساطور این اره‌ها از مدل ۳۵، ۴۵ و ۵۰ و یا ۶۰ سانتی‌متری از موتورهای مختلف به ظرفیت ۵۲ سی‌سی الی ۶۰ سی‌سی استفاده ‌شده است.

    برای کارکرد این اره‌های زنجیری به تهیه سوخت ترکیبی با نسبت ۱ به ۲۵ از مخلوط کردن روغن در بنزین نیاز دارید. همچنین روش راه‌اندازی موتور از نوع هندلی است که با استفاده از کلید روشن و خاموش مجزا طراحی ‌شده است. در این اره‌ها مکانیزم انتقال نیرو از طریق سیستم کلاج-گیربکس است. همچنین به جهت بهبود کارکرد دستگاه در طراحی ساطور، مکانیزم روغن زنی اتوماتیک پیش‌ بینی شده ‌است. طراحی ارگونومیک، کاربرد خوش ‌دست و قدرتمند، تنوع در طول ساطور، بهره‌مندی از زنجیر Oregon و البته وزن سبک به نسبت قدرت از جمله ویژگی‌های برجسته انواع اره زنجیری رویال گاردن محسوب می‌شوند.

    مشخصات فنی اره موتوری رویال گاردن
    نام محصولاره موتوری رویال گاردن
    نوع موتورتک سیلندر و دو زمانه
    سوختبنزینی ترکیبی
    نسبت ترکیب سوخت۱ به ۲۵ روغن در بنزین
    طول گام زنجیر0.325 اینچ
    برند زنجیرOregon
    روغن زن اتوماتیکدارد
    راه‌اندازیهندلی
    طول ساطور۳۵ الی ۶۰ سانت
    ویژگیطراحی ارگونومیک و کیفیت ساخت عالی

    قیمت اره بنزینی رویال گاردن

    قیمت اره بنزینی رویال گاردن در سطح میان رده از بازارهای جهانی خصوصاً بازار داخلی ایران قرار دارد. این محصولات اگر چه ساخت کشور چین هستند؛ اما به سفارش آمریکا طراحی ‌شده و برند رویال گاردن همواره ثابت کرده ‌است که در طراحی و ساخت محصولات جان سخت و کارآمد در جمع بهترین برندهای چینی قرار دارد. قیمت اره بنزینی رویال با توجه به الگوی طراحی و کیفیت ساخت قطعات و با در نظر گرفتن طول ساطور به نسبت از رقبای هم‌تراز بازار اقتصادی‌تر است و در جمع میان رده‌های خوش‌ دست و البته کارآمد بازار قرار می‌گیرد.

    سوالات متداول در مورد اره زنجیری رویال گاردن

    • برای تهیه سوخت مناسب فعالیت اره‌های زنجیری رویال گاردن چکار کنیم؟

      در این اره‌ها به استفاده از سوخت ترکیبی با نسبت ۱ به ۲۵ از مخلوط روغن در بنزین نیاز دارید.

    • در صورتی ‌که تیغه اره زنجیری رویال گاردن در داخل چوب گیر می‌کند، چکار کنیم؟

      احتمالا شرایط روانکاری تیغه‌های زنجیر به ‌خوبی انجام نشده است. توصیه می‌کنیم که سیستم روغن زنی زنجیر را بررسی کنید.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: