خرید و مشاوره فنی: 33522095-026

علف زن استار

علف تراش استار در مدل های دوشی و پشتی

      مرتب‌سازی محصولات:

    • پیش‌فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • جدید‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدیدترین
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    فهرست مطالب

    در باغبانی دست بالا داشته باشید و برای رسیدن به این دست بالا باید از علف زن کارآمدی استفاده کنید. در این ‌میان قطعاً علاقه دارید تا دستگاه علف تراش خوش قیمت، جان سخت و البته ارگونومیک تهیه کنید. برای تهیه چنین دستگاهی توصیه می‌کنیم که استفاده از انواع علف تراش استار را تجربه کنید.

    علف زن استار محصول کشور چین در هر دو مدل دوشی و پشتی و با استفاده از موتور بنزینی ساخته شده ‌است. این محصول تمامی ایده‌آل‌ها از یک دستگاه علف تراش کارآمد را دارد و به‌ راحتی قادر است تا در عموم فعالیت‌های باغبانی و کشاورزی و برای تراشیدن طیف بزرگی از گیاهان، علف‌ها و سرشاخه درختان استفاده شود. این در حالی است که محصولات این برند از جمله اقتصادی‌ترین محصولات بازار هستند.

    کاربردهای علف زن استار

    کاربردهای علف تراش استار گسترده ‌است. برند استار محصولات خود را در هر دو مدل دوشی و پشتی طراحی کرده ‌است که به ‌راحتی می‌توان از آنها در عموم فعالیت‌های باغبانی استفاده کرد. طراحی بر پایه الزامات ارگونومیک ویژگی برجسته و کاملاً کاربردی انواع علف‌چین استار است که شرایط استفاده ساده از آنها را فراهم خواهد کرد. از طرفی این محصولات از داس موتوری استار با قابلیت استفاده از انواع تیغه، توپی‌های فلزی و پلاستیکی به‌ همراه انواع الحاقی طراحی شده‌اند که در این ‌صورت شرایط استفاده از آنها برای تراشیدن، هرس کردن، سرشاخه زنی و… فراهم است. همین قابلیت‌ها کافی است تا به ‌راحتی بتوانیم از این محصولات در تمامی باغ‌ها و مزارع استفاده کنیم.

    موتور علف تراش دوشی بنزینی، قرمز رنگ برند استار

    ویژگی‌های علف زن استار

    علف زن استار در هر دو مدل استاندارد علف تراش‌های دوشی و پشتی طراحی ‌شده است. هر دو مدل از سری علف‌چین های کاملاً ارگونومیک هستند که برای ساخت آنها از شاسی‌های مقاوم دوشی و یا پشتی استفاده ‌شده است. همچنین هر دو مدل از یک نوع موتور دو زمانه و تک سیلندر و بنزین سوز استفاده می‌کنند که ظرفیت آن ۵۲ سی‌سی است. این موتور به روش هوا خنک و تنفس طبیعی فعالیت می‌کند. در عین ‌حال برای راه‌اندازی آن از سیستم هندلی استفاده شده‌ است. هر دوی این علف تراش‌ها از برند استار قابلیت کار کردن با انواع تیغه و توپی را دارند و به ‌راحتی می‌توان به آنها برای کار کردن با جمع کامل الحاقی‌های علف چینی استفاده کرد. بدنه مقاوم، طراحی با روش کارکرد ساده و قابلیت مانور پذیری از دیگر ویژگی‌های این محصولات است.

    انواع علف زن استار

    علف چین استار در دو مدل از طراحی کاملاً استاندارد و به شکل دوشی و یا پشتی طراحی ‌شده است که هر دو مدل قابلیت‌های فنی برجسته‌ای دارند و می‌توان از آنها در عموم فعالیت‌های باغبانی و کشاورزی استفاده کرد. این دسته ‌بندی از انواع علف تراش استار به قرار زیر است:

    علف زن دوشی استار

    علف زنی کاملاً کارآمد از برند استار است که با قابلیت کارکرد ساده و مانور پذیر در سطح زمین و تراشیدن گیاهان کم‌ارتفاع طراحی شده ‌است. برای ساخت این علف چین استار از موتور تک سیلندر و ۵۲ سی‌سی از نوع دو زمانه استفاده ‌شده است. از این دستگاه می‌توان برای استفاده از انواع تیغه‌های استاندارد فولادین تا 40 پره و همچنین انواع توپی فلزی و پلاستیکی برای تراشیدن گیاهان استفاده کرد.

    علف زن استار دوزمانه بنزینی دوشی، به همراه تیغه 40 پر نصب شده روی آن

    علف زن پشتی استار

     علف تراش استار مدل پشتی طراحی بر پایه ارگونومیک به ‌همراه شاسی کوله‌ای با قابلیت تنظیم ارتفاع دارد. برای ساخت این محصول نیز از موتور تک ‌سیلندر و بنزین سوز و البته ۵۲ سی‌سی استفاده شده ‌است. مدل پشتی جان سخت و البته مانور پذیر برای کار هم در ارتفاع و هم در سطح زمین طراحی ‌شده است.

    مشخصات فنی علف زن استار
    نام محصولعلف تراش استار
    نوعدوشی، پشتی
    نوع موتورتک سیلندر بنزین سوز و دو زمانه
    راه‌اندازیهندلی
    ظرفیت موتور۵۲ سی‌سی
    قدرت موتور1.2 اسب بخار
    متعلقاتتیغه 40 پره و توپی نخ پلاستیکی
    ویژگیطراحی ارگونومیک با قابلیت مانور سریع

    قیمت علف زن استار

    قیمت علف تراش استار با در نظر گرفتن روش طراحی، کیفیت ساخت قطعات، جان‌ سختی و البته بهره‌مندی از الگوهای ارگونومیک کاملاً اقتصادی است. این محصول در سطح مدل‌های میان رده بازار قرار دارد که به ‌راحتی می‌تواند از دیگر رقبای چینی کارآمدتر ظاهر شود و این در حالی است که قیمت آن در مقایسه با محصولات مشابه از برندهای مطرح و شناخته ‌شده بازار اقتصادی‌تر است.

    سؤالات متداول در مورد علف تراش STAR

    • برای طراحی انواع علف زن استار از چه نوع موتوری استفاده‌ شده است؟

      در ساخت این علف چین‌ها از موتورهای تک سیلندر و بنزین سوز با عملکرد دو زمانه استفاده ‌شده است.

    • در کارکرد علف چین استار از چه نوع سوختی استفاده کنیم؟

      جهت تهیه سوخت ترکیبی این محصولات باید از ترکیب دقیق ۱ به ۳۰ روغن در بنزین بهره‌مند شوید.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: