خرید و مشاوره فنی: 33522095-026

علف تراش 52 سی سی

علف تراش 52 سی سی

      مرتب‌سازی محصولات:

    • پیش‌فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • جدید‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدیدترین
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    فهرست مطالب

    نگهداری از یک فضای سبز آراسته به ابزار مناسب نیاز دارد و یکی از ابزارهای ضروری برای دور نگه داشتن علف‌های هرز مزاحم یک دستگاه علف تراش کارآمد است. اگر از دست و پنجه نرم کردن با دستگاه‌های ضعیف و ناکارآمد خسته شده اید، وقت آن رسیده که یک علف زن با موتور 52 سی سی را خریداری کنید. این دستگاه اصلاح علف‌های هرز با قدرت و دقت بی نظیر خود، روال پیرایش فضای سبز حیاط شما را متحول می‌کند. 

    دستگاه علف تراش 52 سی سی

    این نوع علف زن با موتور دو زمانه‌ای که حجم آن 52 سی سی است تولید شده است. این دستگاه ابزار قدرتمندی است که می‌تواند حتی بُرش سخت ترین پوشش گیاهی را به سرعت انجام دهد. این ماشین علف زنی با موتور قدرتمند خود کارهای سنگینی مانند بریدن علف‌های هرز متراکم، چمن‌های بلند و حتی درختچه‌های کوچک را به راحتی انجام می‌دهد. موتور 52 سی‌سی قدرت کافی را ارائه می‌کند و باعث می‌شود با سرعت بالاتری انواع علف هرز را کوتاه کند. علاوه بر این، ظرفیت بالای مخزن سوخت موتور به این معنی است که می‌توانید بدون نگرانی در مورد تمام شدن سوخت، در مناطق بزرگتر کار کنید. 

    موتور علف زن 52 سی سی دو زمانه با توان خروجی 1.9 اسب بخار

    علف زن 52 سی سی چگونه کار می‌کند و چه اجزایی دارد؟

    موتور 52 سی سی علف زن معمولاً دو زمانه است، به این معنی که برای کار کردن به مخلوطی از سوخت و روغن نیاز دارد. شفت که معمولاً از مواد بادوام و سبک وزن مانند آلومینیوم ساخته می شود به موتور متصل است. شفت امکان مانور آسان را فراهم می‌کند و دسترسی علف تراش را برای دسترسی به مناطق صعب العبور افزایش می‌دهد. در انتهای شفت، گیربکس و کَلگی متصل است که تیغه یا هد نخ را در خود جای می‌دهد. در نهایت، کنترل‌هایی مانند تنظیم دریچه گاز و سوئیچ روشن/خاموش به راحتی روی دسته قرار گرفته اند تا کارکرد آسانی داشته باشند. همه این اجزا به صورت هماهنگ کار ‌ی کنند تا دستگاه علف تراش52 سی سی را به ابزاری قابل اعتماد و ضروری برای حفظ یک فضای بیرونی تمیز و مرتب تبدیل کنند.

    خرید علف زن 52 سی سی چه مزایایی برای شما دارد؟

    اولاً، موتورهای دو زمانه 52 سی سی به دلیل سادگی و اندازه جمع و جور خود شناخته می‌شوند و آن‌ها را برای تجهیزات سبک وزن و قابل حمل مانند دستگاه‌های برش علف‌های هرز ایده آل می‌کند. قطعات متحرک کمتری نسبت به نمونه‌های چهار زمانه خود دارند و در نتیجه تعمیر و نگهداری کمتر و هزینه کمتری دارند. علاوه بر این، موتورهای دو زمانه 52 سی سی بسیار کارآمد هستند و در مقایسه با موتورهای چهار زمانه قدرت بیشتری را در هر واحد جابجایی ارائه می‌دهند. این افزایش توان خروجی امکان برش سریعتر و موثرتر علف‌های هرز ضخیم و سرسخت را فراهم می‌کند. علاوه بر این، موتورهای دو زمانه بر روی مخلوطی از سوخت و روغن کار می‌کنند و نیاز به سیستم روانکاری جداگانه را از بین می‌برند. این نه تنها طراحی موتور را ساده می‌کند، بلکه باعث کاهش وزن و افزایش قدرت مانور می‌شود. به طور کلی، مزایای یک موتور دو زمانه 52 سی سی  در دستگاه برش علف‌های هرز شامل سادگی، فشرده بودن، کارایی و سهولت نگهداری است که آن را به یک انتخاب ترجیحی برای باغداران و صاحبان خانه تبدیل می‌کند.

    علف تراش 52 سی سی  مدل دوشی که برای کوتاه کردن چمن هم استفاده می شود.

     

    مشخصات فنی دستگاه علف تراش 52 سی سی
    نوع موتوردو زمانه
    حجم موتور52 سی سی 
    توان موتور1.9 اسب بخار
    تعداد سیلندر۱
    سیستم خنک کنندههوا خنک
    ظرفیت مخزن سوخت1.2 لیتر
    قطر لوله26 میلیمتر
    تعداد خار شفت9 خار
    دور موتور در حالت درجا3000 rpm

    انواع علف زن 52 سی سی

    این مدل علف زن از لحاظ ساختار در دو مدل دوشی و کوله پشتی تولید می‌شوند که هر یک ویژگی‌ها و مزایای مخصوص به خود را دارند.

    علف زن 52 سی سی دوشی

    این ماشین علف زنی که با دو دسته نگهدارنده طراحی شده است که با نام دسته دوچرخه ای هم شناخته می‌شود، کنترل و مانور بیشتری را ارائه می‌دهد. چیزی که علف زن دوشی 52 سی سی را متمایز می‌کند، کمربند مهار کننده منحصر به فرد آن است. کمربند به طور ایمن روی شانه‌ها و کمر اپراتور بسته می‌شود و اتصال راحت و مطمئنی ایجاد می‌کند. این طراحی خلاقانه منجر به انعطاف پذیری و آزادی بیشتر در حین کار شده و خستگی را کاهش می‌دهد.

    علف زن 52 سی سی دوشی که با استفاده از یک مهارکننده به شانه‌ها و کمر اپراتور وصل شده است.

    علف زن 52 سی سی کوله پشتی

    مدل کوله پشتی 52 سی سی دستگاه علف زن در مقابله با مناطق پر رشد و علف‌های هرز سرسخت بازی را تغییر می‌دهد. طراحی شاسی به شکل کوله پشتی تضمین می‌کند که وزن به طور یکنواخت توزیع شده و استفاده راحت و طولانی مدت بدون فشار آوردن به کمر یا شانه‌ها امکان پذیر است. مکانیسم برش آن بسته به مدل دارای یک تیغه یا هد نخ پلاستیکی است که به سرعت و به طور موثر هر نوع علفی را کوتاه می‌کند. 

    علف زن 52 سی سی مدل کوله پشتی که توسط یک شلنگ و فنر موتور به شفت دستگاه وصل شده است.

    برای نگهداری مناسب از علف زن 52 سی سی چه باید کرد؟

    در مرحله اول، پس از هر بار استفاده، تمیز کردن کامل علف زن مهم است. با استفاده از برس یا هوای فشرده، هر گونه کثیفی یا بریده علف را از بدنه و تیغه دستگاه جدا کنید. ماشین علف بری را برای هر گونه علائم فرسودگی یا آسیب، مانند تیغه‌های فرسوده یا شل شدن اتصالات، بررسی کنید و فوراً به این مشکلات رسیدگی کنید. مرتباً سطح ترکیب سوخت و روغن مخزن را بررسی کنید تا مطمئن شوید که در سطح توصیه شده قرار دارند و در صورت لزوم دوباره پر کنید. علاوه بر این، تعویض منظم شمع برای اطمینان از احتراق مناسب بسیار مهم است. در نهایت، دستگاه علف زنی را در یک مکان خشک و مطمئن نگهداری کنید، با پیروی از این مراحل نگهداری، می‌توانید طول عمر دستگاه علف زن 52 سی سی خود را افزایش دهید و با آن برای سال‌های آینده به خوبی کار کنید.

    • بهترین برندهای علف تراش 52 سی سی چینی کدام است؟

      ویکتور، SKN، تکنو، پنگوئن و دنیز

    • علف زن ایکار ساخت کجاست؟

      چین

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: