خرید و مشاوره فنی: 33522095-026

اره موتوری 5800 ژوپیتر

حجم موتور 58 سی سی، توان موتور 3.2 اسب بخار، تیغه و زنجیر 50 سانتیمتری

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
اره زنجیری JUPITER مدل 5800 به صورت آکبند با تیغه و زنجیر مونتاژ شده
  • اره زنجیری JUPITER مدل 5800 به صورت آکبند با تیغه و زنجیر مونتاژ شده
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

هنگام عملیات برش چوب چه قطع تنه درختان باشد یا تهیه الوار، خرید اره زنجیری که هم کار با آن راحت باشد و هم ایمنی شما را تضمین کند، یک چالش است. با انتخاب و خرید یک اره بنزینی که ویژگی‌های فنی قابل توجهی داشته باشد، می‌تواند هم سرعت کار شما را افزایش دهد و هم با خستگی کمتری برش را انجام دهید. در حال حاضر یکی از برندهای چینی تازه وارد بازار ایران که توانسته با تولید یک اره موتوری با دوام، توجه بسیاری از چوب برها را به خود جلب کند، ژوپیتر است. در ادامه همراه ما باشید تا با بیان ویژگی‌ها و مشخصات فنی، اره موتوری 5800 تولید این شرکت چینی را به شما معرفی کنیم.

ویژگی‌های اره چوب بری 5800 ژوپیتر

برای هر شخصی که قصد خرید اره چوب بری را دارد، اولین ویژگی که به آن توجه می‌کند حجم موتور است. این محصول دارای موتوری دو زمانه با حجم 58 سی سی که دور و گشتاور لازم را برای چرخش زنجیر فراهم می‌کند. ویژگی دیگر این تجهیز، ترمز زنجیر آن است که به صورت دستی فعال می‌شود. این ترمز که در جلوی دسته نگهدارنده قرار گرفته است، با فعال شدن هنگام گیر کردن زنجیر، آن را متوقف می‌کند که باعث افزایش ایمنی کاربر در حین کار می‌شود. آخرین ویژگی قابل توجهی که راجع به این محصول می‌توان به آن اشاره کرد، کیفیت بالای تیغه و زنجیر تیز دستگاه است که برای مدت طولانی می‌توانید روی آن حساب کنید.

اره زنجیری ژوپیتر 50 سانتیمتری

کاربرد اره بنزینی ژوپیتر مدل 5800

اولین کاربرد این محصول، برای قطع درختانی است که قطر آن‌ها نسبتاً بزرگ و متوسط باشد. تیغه و زنجیر 50 سانتیمتری این محصول، ظرفیت برش مناسبی را در اختیار کاربر می‌دهد به طوری که با صرف زمان و انرژی کمتری می‌توانید تنه یا شاخه درختان را برش دهید. این محصول همچنین در کارگاه‌های چوب بری جهت قطعه قطعه کردن چوب‌های متراکم برای تولید محصولات چوبی یک تجهیز کار راه انداز است. به طور کلی این محصول را می‌توان یه اره چوب بری نیمه حرفه ای در نظر گرفت که کاربرد آن در برش انواع چوب در حجم متوسط است.

موتور اره موتوری 5800 ژوپیتر قرار گرفته بر روی کارتن محصول

مشخصات فنی اره زنجیری JUPITER مدل 5800

همان طور که ذکر شداین محصول همانند سایر اره موتوری‌ها، مجهز به موتور دو زمانه تک سیلندر است که حجم آن 58 سی سی و توان خروجی آن 3.2 اسب بخار می‌باشد. این موتور دو زمانه، یک مخزن سوخت دارد که باید داخل آن با مخلوط بنزین و روغن با نسبت صحیح پر شود. به غیر از این مخزن، یک مخزن دیگر در نزدیکی ساطور تعبیه شده که مخصوص سیستم اتوماتیک روغنکاری زنجیر است. این سیستم با تزریق روغن به زنجیر باعث کاهش اصطکاک و افزایش عمر زنجیر می‌شود. ساطور و زنجیر این مدل، 20 اینچ یا همان 50 سانتیمتر است و وزن آن 8 کیلوگرم می‌باشد.

اطلاعات فنی اره زنجیری JUPITER مدل 5800
نام برندJUPITER
کشور سازندهچین
حجم موتور58 سی سی
توان موتور3.2 اسب بخار
طول تیغه 50 سانتیمتر
گام زنجیر3/8 اینچ
حجم مخزن سوخت550 سی سی
حجم مخزن روغن260 سی سی
نسبت ترکیب روغن به بنزین1:25
وزن8 کیلوگرم

قیمت اره بنزینی ژوپیتر مدل 5800

این محصول اگر چه سابقه طولانی در بازار تجهیزات کشاورزی ایران ندارد، اما در مدت کوتاهی اعتماد مصرف کنندگان اره موتوری را کسب کرده است. قبل از خرید این محصول به این نکته توجه داشته باشید که شما با محصولی نیمه حرفه ای مواجه هستید که در ساعات طولانی بهتر است با آن کار نکنید تا عمر کاری دستگاه کاهش پیدا نکند. قیمت این اره زنجیری چینی به دلیل وارداتی بودن با توجه به نرخ روز دلار محاسبه می‌شود و نسبت به سایر مدل‌های هم رده چینی بازار مقرون به صرفه و خوش قیمت می‌باشد. جهت اطلاع از قیمت روز، موجودی و نحوه سفارش این محصول، در ساعات کاری با فروشگاه کشاورز صنعت تماس بگیرید.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: