خرید و مشاوره فنی: 33522095-026

اره موتوری مایکوتا مدل MK-5800

طول تیغه و زنجیر 50 سانتیمتر، حجم موتور 58 سی سی، توان موتور 3.5 اسب بخار، وزن 8 کیلوگرم.

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
اره موتوری مایکوتا مدل MK-5800 همراه مخزن میکس روغن و بنزین، آچار شمع، کاتالوگ و دستکش
  • اره موتوری مایکوتا مدل MK-5800 همراه مخزن میکس روغن و بنزین، آچار شمع، کاتالوگ و دستکش
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

با افزایش تقاضا در صنعت چوب، استفاده از اره زنجیری برای برداشت چوب هم گسترش پیدا کرد. با استفاده از این دستگاه که قدرت و سرعت برش بالایی را ارائه می‌دهد، می‌توان با صرف زمان و نیروی انسانی کمتر عملیات چوب بری را انجام داد. امروزه یکی از دستگاه‌هایی که مورد توجه چوب برها قرار گرفته است، اره موتوری 5800 است. اره بنزینی که هم قدرت بالایی دارد هم با استفاده از آن می‌توان تنه درختان را به راحتی برش داد. این محصول محبوب توسط شرکت‌های مختلف چینی و وارد بازار ایران شده است که یکی از بهترین آن‌ها متعلق به برند مایکوتا است. برندی که توانسته است با حضور کوتاه مدت در بازار ایران، اعتماد متقاضیان خرید اره موتوری را به خود جذب کند. در ادامه همراه ما باشید تا مدل MK-5800 از این برند را مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم.

ویژگی‌های اره موتوری مایکوتا مدل MK-5800

ویژگی بارز هر موتوری که هنگام خرید در الویت قرار دارد، موتور این دستگاه است. قلب تپنده ای که توان بالایی را برای به حرکت در آوردن زنجیر دستگاه تولید می‌کند. ویژگی دیگر این دستگاه، ساطور 50 سانتیمتری آن است که می‌تواند هنگام برش تنه درختان قطور ابزاری کار راه انداز باشد. برای بیان ویژگی‌های این محصول می‌توان به ترمز زنجیر اشاره کرد. ویژگی ایمنی که هنگام حرکت معکوس یا لگد زدن زنجیر، چرخش زنجیر را متوقف کرده تا آسیبی به اپراتور وارد نشود. همچنین طراحی ارگونومیک این دستگاه که شامل دسته نگه دارنده راحت با پوشش ضد لغزش است که از سر خوردن دستگاه توسط اپراتور جلوگیری می‌کند.

اره بنزینی 50 سانتیمتری مایکوتا به صورت مونتاژ شده بر روی کارتن محصول

کاربرد اره بنزینی مایکوتا مدل MK-5800

این مدل یک ابزار فوق العاده و درجه یک برای برش چوب در حجم گسترده است. این محصول برای قطع درختان بزرگ و متوسط به عنوان ابزاری کاربردی می‌تواند استفاده گردد. در صنایع چوب و پیشه نجاری این دستگاه برای برش چوب‌های ضخیم و الوارها یک دستگاه تمام عیار است. قابلیت‌های این محصول باعث شده است که برش چوب با هر هدفی یک تجربه لذتبخش و با سرعت بالا باشد. به طور کلی این محصول با توجه به سرعت و گشتاوری که تولید می‌کند برای برش انواع چوب متراکم در حجم زیاد بهترین گزینه خرید برای شما خواهد بود.

اره چوب بری مایکوتا مدل MK-5800 به صورت نو و آکبند

مشخصات فنی اره زنجیری مایکوتا مدل MK-5800

موتور این محصول از نوع 5800 با حجم 58 سی سی می‌باشد. این موتور توانی نزدیک به 3.5 اسب بخار را تولید می‌کند تا گشتاور و دور بالا برای چرخش زنجیر فراهم باشد. مدل MK-5800 مایکوتا دارای یک مخزن سوخت 550 سی سی است که شما باید روغن مخصوص موتور دو زمانه و بنزین را با نسبت 1:25 با هم ترکیب کرده سپس مخزن را پر کنید. همچنین در نزدیکی ساطور یک مخزن روغن با حجم 260 سی سی قرار دارد که با روشن شدن دستگاه، روغنکاری اتوماتیک زنجیر برای کاهش اصطکاک و گرما انجام می‌گیرد. طول ساطور و زنجیر این محصول 50 سانتیمتر است و گام زنجیر آن 3/8 اینچ می‌باشد. وزن این محصول 8 کیلوگرم است.

اطلاعات فنی اره زنجیری مایکوتا مدل MK-5800
نام مدلMK-5800
کشور سازندهچین
حجم موتور58 سی سی
توان موتور3.5 اسب بخار
طول تیغه 50 سانتیمتر
گام زنجیر3/8 اینچ
حجم مخزن سوخت550 سی سی
حجم مخزن روغن260 سی سی
نسبت ترکیب روغن به بنزین1:25
وزن8 کیلوگرم

قیمت اره چوب بری مایکوتا مدل MK-5800

کیفیت و دوام بالا دو فاکتوری است که در تولید محصولات برند مایکوتا به آن توجه شده است. این مدل از سری اره بنزینی‌های خوش قیمت و با دوام ساخت چین حال حاضر بازار است که توانسته تجربه ای یه یاد ماندنی را هنگام چوب بری به اپراتور ارائه دهد. قیمت این محصول وارداتی با توجه به نرخ روز ارز تعیین می‌گردد اما به عنوان یک اره موتوری 5800 قدرتمند قیمتی منصفانه دارد. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت روز، موجودی، نحوه سفارش و ارسال این محصول با کشاورز صنعت تماس بگیرید.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: