خرید و مشاوره فنی: 33522095-026

سمپاش کوله ای 4 زمانه TSJ

موتور 4 زمانه 35 سی سی، توان 1.6 اسب بخار، مخزن 25 لیتری، دارای 2 عدد لانس سمپاشی

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
سمپاش کوله ای چهار زمانه TSJ به صورت نو و آکبند همراه با اقلامی همچون لانس، نازل و صافی مخزن
  • سمپاش کوله ای چهار زمانه TSJ به صورت نو و آکبند همراه با اقلامی همچون لانس، نازل و صافی مخزن
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

ایده استفاده از موتور بنزینی چهار زمانه برای تولید توان در دستگاه سمپاش پشتی موتوری، باعث افزایش راندمان در این نوع سمپاش شد. این نوع موتور که دارای یک سیستم روغنکاری مجزا است نسبت به مدل دو زمانه از سر و صدا و آلودگی کمتری برخوردار است. یکی از شرکت‌های معتبر چینی که سمپاش پشتی موتوری با موتور 4 زمانه را روانه بازار کرده است، TSJ است که توانسته است با یک طراحی ایده آل، محصولی درجه یک و کاربردی را برای کشاورزان تولید کند. در ادامه همراه ما باشید تا این محصول پرطرفدار را به شما معرفی کنیم.

ویژگی‌های سمپاش کوله ای 4 زمانه TSJ

این محصول که با نام مدل TSJ-4025 به بازار عرضه شده است دارای چندین ویژگی قابل توجه است. اولین ویژگی این محصول گنجایش مخزن آن است که 25 لیتری می‌باشد. این ظرفیت مناسب باعث می‌شود فرآیند سمپاشی بدون وقفه برای شارژ مجدد انجام شود. موتور این محصول با الگوبرداری از موتور 4 زمانه GX35 هوندا ساخته شده است که در مقایسه با مدل‌های دو زمانه مصرف سوخت کمتری داشته و همچنین فرآیند احتراق سوخت کامل تر انجام می‌گیرد. اجزای موتور این دستگاه به لطف وجود یک سیستم روغنکاری جداگانه، با استهلاک کمتری مواجه هستند و عمر کاری طولانی تری هم دارد. پمپ این دستگاه از نوع پوسته برنجی است که با نیرو گرفتن از موتور، سم یا سایر محلول‌ها را با فشار بالا به سمت لانس انتقال می‌دهد.

سمپاش لانس دار 4 زمانه TSJ که بر روی بدنه مخزن لانس دستگاه قرار گرفته است.

کاربرد سمپاش پشتی موتوری چهار زمانه TSJ

این محصول برای کشاورزان و باغبانان یک سلاح قوی است که می‌تواند برای کنترل آفات و جلوگیری از بروز بیناری‌های گیاهان تجهیزی موثر باشد. این سمپاش در باغ‌های میوه یک ابزار فوق العاده کاربردی است به طوری که با پرتاب سم با استفاده از این دستگاه تا ارتفاع 5 الی 6 متری، می‌توان از پوشش دهی کامل شاخه و برگ درختان اطمینان حاصل کرد. این قابلیت باعث می‌شود از بروز آفات جلوگیری کرد تا در نهایت میوه‌هایی با کیفیت را از درختان برداشت کنید. این محصول دارای یک لانس مه پاشی است که می‌توان آن را برای سمپاشی مزارع گندم و محصولات جالیزی استفاده کرد.

کارتن های سمپاش لانسی 4 زمانه برند TSJ

مشخصات فنی سمپاش کوله ای چهار زمانه TSJ

موتور 4 زمانه این دستگاه از نوع تک سیلندر هوا خنک است که با استفاده از هندل روی موتور روشن می‌شود. حجم موتور این دستگاه 35 سی سی است که می‌تواند حداکثر توان 1.6 اسب بخار راتولید کند. این موتور یک مخزن مخصوص بنزین دارد که حجم آن 630 سی سی است و یک مخزن جداگان و کوچک تر برای روغن دارد که باید به مقدار 100 روغن موتور 4 زمانه نمره 40 داخل آن بریزید. گنجایش مخزن این دستگاه 25 لیتری است و جنس آن از پلی اتیلن مقاوم است. این محصول همراه با 2 عدد لانس عرضه می‌شود که یکی مخصوص سمپاشی درختان و دیگری برای صیفی جات طراحی شده است. ارتفاع پرتاب سم با استفاده از این محصول در حدود 6 متر بوده و وزن آن 10 کیلوگرم می‌باشد. 

اطلاعات فنی سمپاش کوله ای چهار زمانه TSJ
برندTSJ
مدلTSJ-4025
نوع موتورچهار زمانه
حجم موتور35.8 سی سی
توان موتور1.6 اسب بخار
حجم مخزن بنزین630 سی سی
حجم مخزن روغن100 سی سی
نوع روغن توصیه شدهروغن نمره 40
حجم مخزن25 لیتر
حداکثر ارتفاع پاشش سم6 متر
تعداد لانس2 عدد 
وزن خالص10 کیلوگرم

قیمت سمپاش کوله ای 4 زمانه TSJ

در تجهیزات کشاورزی، دستگاه‌هایی که مجهز به موتور 4 زمانه هستند معمولاً نسبت به مدل 2 زمانه قیمت بالاتری دارند. در مورد سمپاش کوله ای TSJ هم این مورد صدق می‌کند. قیمت سمپاش لانسی 4 زمانه TSJ با توجه به عمر کاری طولانی که دارد در مقایسه با سایر مدل‌های 4 زمانه بازار، مقرون به صرفه و ایده آل است. خرید این محصول می‌تواند بهترین تصمیم هر کشاورز و باغداری باشد که به کیفیت دستگاه سمپاشی اهمیت می‌دهد. شما می‌توانید جهت آگاهی از قیمت روز، نحوه سفارش و همچنین تخفیف ویژه همکاری با کشاورز صنعت تماس بگیرید. 

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید: